Osnovne informacije
Naša politika povrata novca važi 60 dana. Uz svaki kupljeni RayGuard uređaj na koji važi garancija povrata novca, dobijaš i ugovor o povratu.
Ako je prošlo više od 60 dana od kupovine, ne možemo ti ponuditi povraćaj novca.
Da bi imao pravo na povraćaj, RayGuard uređaj mora biti neoštećen, tj u istom stanju u kom je kupljen. Takođe mora biti u originalnom pakovanju.
Nekoliko proizvoda je izuzeto od povrata:
• 5G PhoneChip
• 5G Mineral Card
• 5G Pendant
Ukoliko se neki od ovih proizvoda nalazi u paketima (setovima) zajedno sa proizvodom na koji važi politika povrata novca, a želiš povrat, u tom slučaju od ukupnog iznosa paketa vraćamo samo iznos akcijske cene proizvoda (ne pune cene) koji želiš da vratiš.
Ukoliko izgubiš račun ili garanciju, nemoj da brineš, jer podatke o tvom datumu kupovine imamo u našoj bazi kupaca i možeš da dobiješ povrat novca ukoliko su ispoštovani svi prethodno navedeni uslovi.
Kada vraćeni proizvod bude primljen i pregledan, pozvaćemo te ili poslati e-mail da te obavestimo o odobrenju ili odbijanju povraćaja sredstava ako je proizvod oštećen.
Nakon odobrenja, očekuj povrat novca najkasnije u roku od 7 dana.
Povrat novca kasni?
Ako ni nakon 7 dana od odobrenja nisi dobio povrat sredstava, prvo ponovo proveri svoj bankovni račun. Može proći neko vreme pre nego što tvoj povrat novca bude zvanično proknjižen od strane banke i vidljiv na tvom računu.
Ako se ništa ne dešava, a dobio si potvrdu od nas da je novac uplaćen, kontaktiraj svoju banku.
Ako je sve ovo urađeno, a još uvek nisi dobio povraćaj sredstava, kontaktiraj nas na info@swisstec.rs.
Zamena
Zamenjujemo proizvode samo ako su oštećeni prilikom isporuke. Pošalji nam sliku kao dokaz na mail odmah po prijemu oštećene robe. Ako želiš da ga zameniš za isti artikal, pozovi nas ili nam pošalji e-mail na info@swisstec.rs i pošalji kupljeni predmet na adresu:
Lifetec doo
Teodora Hercla 29
11080 Zemun
065 278 8 0009
Dostava i Povrat
Da bi vratio proizvod, trebalo bi da ga pošalješ poštom na našu adresu, uz sopstvene troškove dostave:
Lifetec doo
Teodora Hercla 29
11080 Zemun
065 278 8 0009
Troškove tvog slanja ne vraćamo.
Ako je potrebno da pošaljemo zamenski proizvod usled oštećenja, onda mi snosimo troškove dostave.
U zavisnosti od toga gde živiš, vreme koje je potrebno da zamenski proizvod stigne do tebe može varirati i zavisi od isporuke kurirske službe.
Ako vraćaš skuplje artikle, razmisli o korišćenju usluge slanja koja se može pratiti ili o osiguranju isporuke, jer ne možemo da garantujemo rad kurirske službe, tj da ćemo primiti tvoj vraćeni predmet.
Potrebna ti je pomoć?
Kontaktiraj nas na info@swisstec.rs ili nas pozovi na +381 65 278 8 009 za pitanja u vezi sa povratom robe i novčanih sredstava.